Friday, 29 Mar 2024
You are here: Home Arkib Aduan Pengguna Customers Testimonials Salam 1 Malaysia,
Salam 1 Malaysia, PDF Print E-mail
Written by Administrator   
Thursday, 12 November 2009 17:14
Salam 1 Malaysia,

Rujukan NCCC: NCCC/11.09/cat 8527

Dimaklumkan bahawa pihak Kenwood telah menghubungi saya pada 7 November 2009 (Sabtu) jam 9.30 pagi bagi memaklumkan bahawa unit 'Air Purifier' saya telah siap diperbaiki.

Pada hari yang sama jam 11.50, saya ke 'Kenwood Service Center' dan mengambil kembali unit tersebut setelah menguji serta berpuas-hati terhadap unit tersebut. Saya diberitahu juga bahawa mereka telah menggantikan unit tersebut dengan yang baru.

Dengan ini, saya ingin merakamkan ribuan terima kasih terhadap pihak Tuan yang membantu dalam menyelesaikan masalah pengguna.

Sekian.

Nizalene Deliza bin Husaini
Taman Pinggiran Cempaka
Ampang.

Last Updated on Thursday, 12 November 2009 17:34