Pengumuman
Info Pengguna
Polls
Kempen 3K
- Error
FOMCA terima aduan kenaikan premium insurans |
Monday, 04 July 2022 09:48 |
04 Julai 2022 Pengurus Kanan Pusat Khidmat Aduan Pengguna Nasional (NCCC), Baskaran Sithamparam berkata, minimum kenaikan adalah sebanyak 10 peratus dan ia berbeza bagi setiap syarikat insurans. “Memang kami ada terima aduan di mana peningkatan berlaku selepas penamatan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) awal Januari tahun ini. “Kita tidak periksa berapa peratus kenaikan setiap syarikat (insurans) di luar sana, kami hanya merujuk kepada aduan yang diberikan kepada kami,” katanya kepada Sinar Harian pada Ahad.
|
NCCC NEW OFFICE
National Consumer Complaints Centre | |||||||||||
|
KonsumerKINI Feed
Rakan Kerjasama
Persatuan Pengguna Selangor & Wilayah Persekutuan |