Monday, 25 Sep 2017
You are here: Home
AIRLINES ONLINE BOOKING IS FRUSTRATING PDF Print E-mail
Friday, 09 April 2010 23:16

Saya adalah mangsa kepada sistem online booking MAS. Pada 30mac2010, saya telah membeli tiket secara online iaitu (kch-miri-kch) berharga RM275. Amaun tersebut telah dibayar melalui Maybank2u.com. Walabagaimanapun, Saya tidak mendapat tiket ref. number kerana semasa booking internet mengalami masalah teknikal.

Kemudian saya menghubungi KL MAS center (1300883000) pada hari yang sama dan pegawai tersebut telah mengesahkan tiket pembelian saya. Dia memberitahu bahawa mereka akan menghantar confirmation email ke email saya keesokkan harinya.

Read more...
 
Complaints - Terkilan dengan produk Proton yang baru di perolehi dalam 6 hari tetapi sudah bermasalah PDF Print E-mail
Thursday, 04 March 2010 07:02

Saya merupakan seorang pelanggan yang baru membeli sebuah kereta Proton Persona SE keluaran 2010 di Ipoh, Perak. Pada 26/1/2010, saya telah menerima kereta tersebut namun pada 1/2/2010 kereta tersebut telah mengalami masalah 'overheating'. setelah mendapati kereta tersebut menghadapi sedikit masalah, saya telah menghantar kepada pihak branch yang telah mengeluarkan kereta saya dan mereka telah membaikinya.

Read more...
 
« StartPrev11121314151617181920NextEnd »

Page 20 of 20